Re: karta pcmcia na scsi-gdzie kupic z kabelkiem do skanera

Autor: Populares <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Sat 02 Sep 2006 - 13:26:46 MET DST

olek wrote:

> Posiadam skaner na scsi.Mam zamiar kupic laptopa.I do laptopa chcialem
> podlaczyc skaner.Mam pytanie gdzie mozna kupic karte pcmcia na scsi z
> kabelkiem do skanera.Naprawde bardzo ciezko znalezc chocby na allegro.Bo
> sprzedają przewaznie bez kabelka.Prosze pomozcie.Moze ktos ma do

Ja kupiłem na allegro.
Trzeba polować.
Była z kabelkiem, ale kabelek miał niewłaściwą końcówkę.
Musiałem zamawiać przejściówkę w meditroniku. Czekałem 2 tygodnie i
kosztowała 40 zł. Ogólnie nie jest letko w te klocki, ale jak sie
postarasz, to da rade.

A najprędzej dostaniesz na e-bayu, tylko jest problem z płatnością i
cena przesyłki też na ogół nie jest zachęcająca.