Re: Barton 3000+ mobile czy nie ?!

Autor: Miloszek <miloszek82_at_interia.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 22:42:48 MET DST

>Po pierwsze - do podkręcania tego procka musisz mieć konkretną płytę,
>np. Abit NF7, a nie Solteka.

Podobno jezeli chodzi o overlockers to Soltek jest calkiem calkiem....
to nie ECS czy Asrock, Abit to inny przedzial cenowy, ale podobno ten
moj model byl chwalony za podkrecanie, ze wszystko mozna szyne,
mnoznik, napiecie......

>Po drugie - czym chłodzisz procesor? Bo Bartony do chłodnych nie należą,
>w porĂłwnaniu do Athlon64 to prawie jak P4 ;)

Tu moze byc rzeczywiscie klopot, bo mam
ARCTIC COOLING COOPER SILENT 3 jest cichy, ale nie wiem do konca jak
poradzi sobie z Bartonem teraz jest Atholn 1700+.....

>Po trzecie - zasilacz. Podkręcony Barton nie jest ekonomiczny.

350W Modecoma z automatyczna regulacja obrotow.....

Powiedzmy ze jednak nie bede zmianail plyty to czy zwykly Barton
bedzie lepszy ? Wydaje sie ze mobile mniej sie grzeje itd......
tylko zeby poszedl ;)

Pozdrawiam