Re: LG 19 Flatron 915 FT Plus

Autor: Ralf <ralf_k_at_interia.bezspamu.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 22:35:46 MET DST

jansun napisał(a):
> Mam takie pytanie do szanownych grupowiczów:
>
> Czy ktoś może się orientuje w jakiej cenie mogę taki monitorek dostać??
>
> Chodzi o cene zarówno używanego jak i nowego (o ile jeszcze są produkowane)
>
> I drugie pytanko: Czy polecalibyśće ten monitor (przede wszystkim do
> autocada)?

Kupiłem ten monitorek prawie dokładnie 4 lata temu za 1600. Jak na razie
nie mam zamiaru przesiadać się na LCD :). Był raz w serwisie (obraz sie kurczył)
wymieniona jakaś drobna część. Jeśli chodzi o autocada to moim zdaniem nie
bardzo się nadaje bo ma słabą geometrię - w normalnym użytkowaniu to nie
przeszkadza.

--
pozdrawiam
Rafał