Re: podłączenie 2 hdd (jeden dla dziecka)

Autor: <m.zygmunt_at_op.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 22:49:10 MET DST

> Instalujesz na dysku córki antywirusa. Proste?

Proszę mi polecić jakiegoś 100%-towego :).
A tak na serio to jedyną możliwością jest właśnie odseparowanie galwanicznie.
A może tak:
W momencie wkładania szuflady z moim dyskiem wyłączać napięcie na dysku
córki - czy takie rozwiązanie nie zaszkodzi (podłączony dysk, bez zasilania)
całemu kompowi, czy dyskowi bez zasilania. Wyłącznik byłby np. przyciskowy
 i uruchamiany krawędzią wkładanej szuflady ? Ale które zasilanie wystarczy
wyłączyć ?. Czy trzeba wszystkie ?

mzygmunt