Re: podłączenie 2 hdd (jeden dla dziecka)

Autor: Lopez <rtlopezREMOVE_at_gazeta.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 21:40:06 MET DST

m.zygmunt@op.pl napisał(a):

> Nie wiem, czy takie odseparowanie (hasłem) uchroni drugi dysk (z moimi danymi)
> od mozliwości zainfekowania wirusem z dysku dziecka (dziecko buszuje po
> internecie, przynosi jakieś śmieci itd). Z powodu warunków mieszkaniowych
> nie mogę jej kupić 2-go kompa.
> Jeżeli takie rozwiązanie spełnia te wymagania to rozwiązał Pan mój problem.
> Muszę tylko poczytać jak użyć "bootloadera".

Rozumiem ze uzywasz windowsa xp.
Załóż dla dziecka osobne konto z ograniczeniami.
Nie bedzie moglo wtedy nic instalowac, formatowac partycji, itp.
Jezeli w ktoryms miejscu masz wazne dane, to ustaw na tym folderze
odpowiednie uprawnienia, a nikt poza Toba nie bedzie mial tam wgladu.
Wazne aby miec system plikow NTFS bo tylko on ma takie mozliwosci.
O szczegóły pytaj juz na grupach windowsowych bo tutaj bedzie NTG

--
Pozdrawiam
Lopez