Re: podłączenie 2 hdd (jeden dla dziecka)

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 21:40:52 MET DST

m.zygmunt@op.pl napisał(a):

> Nie wiem, czy takie odseparowanie (hasłem) uchroni drugi dysk (z moimi danymi)
> od mozliwości zainfekowania wirusem z dysku dziecka (dziecko buszuje po
> internecie, przynosi jakieś śmieci itd). Z powodu warunków mieszkaniowych
> nie mogę jej kupić 2-go kompa.
> Jeżeli takie rozwiązanie spełnia te wymagania to rozwiązał Pan mój problem.
> Muszę tylko poczytać jak użyć "bootloadera".
>
> Serdecznie dziękuję za odpowiedź.

Ja bym jednak zasugerował kieszeń, podłączoną tak, jak opisał JoteR.
Ma to taką zaletę, że dysku fizycznie wyjętego z kompa NIC nie ruszy, o
ile jest schowany w bezpiecznym miejscu.
W systemie odpalonym przez bootloader oba dyski będą widoczne, i dostęp
do danych będzie nieograniczony.

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS