Re: Barton 3000+ mobile czy nie ?!

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 17:48:49 MET DST

Dnia 31.8.2006, Miloszek napisał(a):

> Soltek i ten model plyty jak ja kupowalem uwazany byl za dobra plyte
> do podkrecania, ale jezeli zmiana mnoznika w zwyklych i mobile to nie
> to samo to juz wogole nie wiem jak to sprawdzic czy na mojej plycie
> pujdzie :(
>
> Wiec widze ze narazie lepszym wyjsciem bedzie zwykly z odblokowanym
> Dzieki za odpisanie i rade!
> Czekam moze ktos cos jeszcze doda ;)

Hola, hola. Tak szybko się poddajesz?
PoGooglaj choć troszkę. ;D

BTW. CPU w wersji 'mobile' to nie tylko możliwość zmian mnożnika w
"locie", to także zmiany FSB i napięcia. No i co najważniejsze praca na
niższym napięciu i mniejsze zużycie energii.
Widziałem 75FRN2 (wiem, że to nie to samo, ale podobne), w której taki
modowany (ze zwykłego) mobilny Barton działał świetnie.

--