Re: Barton 3000+ mobile czy nie ?!

Autor: Miloszek <miloszek82_at_interia.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 17:30:27 MET DST

>Z własnego doswiadczenia napiszę: to zależy od płyty. Jesli możesz
>zmieniać mnożnik w BIOSie dla procka mobilnego, to bierz mobilny.
>Niestety niektóre tego nie umożliwiaja - na mojej nie da rady. Własnie 3
>dni temu "odkręcałem" modyfikację z procesora mobilnego i zmieniłem go w
>zwykły niemobilny z odblokowanym mnożnikiem, bo uznałem że obniżenie
>mnożnika pod Win to mniejsza korzysć niż latanie nim we wszystkie strony
>pod BIOSem.

Soltek i ten model plyty jak ja kupowalem uwazany byl za dobra plyte
do podkrecania, ale jezeli zmiana mnoznika w zwyklych i mobile to nie
to samo to juz wogole nie wiem jak to sprawdzic czy na mojej plycie
pujdzie :(

Wiec widze ze narazie lepszym wyjsciem bedzie zwykly z odblokowanym
Dzieki za odpisanie i rade!
Czekam moze ktos cos jeszcze doda ;)

Pozdrawiam
Piotr