Re: Barton 3000+ mobile czy nie ?!

Autor: Miloszek <miloszek82_at_interia.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 18:09:41 MET DST

>Hola, hola. Tak szybko się poddajesz?
>PoGooglaj choć troszkę. ;D
>
>BTW. CPU w wersji 'mobile' to nie tylko możliwosć zmian mnożnika w
>"locie", to także zmiany FSB i napięcia. No i co najważniejsze praca na
>niższym napięciu i mniejsze zużycie energii.
>Widziałem 75FRN2 (wiem, że to nie to samo, ale podobne), w której taki
>modowany (ze zwykłego) mobilny Barton działał swietnie.

Wydawalo mi sie ze FSB w tym zwyklym tez bez problemu mozna w
Soltekach zmieniac, a co do napiecia nie jestem specem od
overlockingu, ale na aukcjach pokazuja ze i ten Mobile (moze jakas
gorsza seria) i ten zwykly Barton maja napiecie 1,65 a na googlach
ludzie pisali ze mobile powinien chodzic w 1,45v....

No i to ze Mobile jest tanszy o te pare zlotych od zwyklego to juz
w ogole trudno sie polapac co lepsze ;)

Pozdrawiam