Re: DDR2: Latency vs. predkosc - co ma wieksze znaczenie dla Core 2 Duo E6600

Autor: Tomek <tomekkNOSPAM_at_WYTNIJimpakt.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 13:43:33 MET DST

> "micz" <micz81@yahoo.com> wrote in message
> Przeszukałem instrukcję do płyty wzdłuż i wszerz i nie znalazłem
> informacji na temat tego jakie napięcia dla RAMu może podać moja
> płyta. Jak to sprawdzić?

Poszukaj vdimm - powinno być gdzies w specyfikacji. IMHO z P5B Deluxe nie
powinno być problemu z napięciami 2,3V dla vdimm, ale upewnij się jeszcze.

> Przymierzam się do Geili DDR2 2X1GB 800MHz CL4 i one wymagają
> napięć 1,8 - 2,3 V (wg. www.komputronik.pl). Czy mój Asus P5B Deluxe
> sobie z tym poradzi (chodzi mi o tę górną wartość - 2,3V)?

He he, powodzenia z kompuszrotnikiem. W ubiegłą srodę zamówiłem u nich
własnie Geile Ultra (dokładnie ten model o którym piszesz) jeszcze za starą
cenę.
W międzyczasie cena poszła do góry, a we wtorek anulowali mi zamówienie z
adnotacją "Sprzęt trwale niedostępny u sytrybutora, brak możliwości
zamówienia.".
Firmie Komputronik gratulujemy podejscia do klientów :). Pewnie gdybym znów
zamówił po wyższej cenie nie byłoby problemu.

Olałem ich i zamówiłem w innej firmie :).

Pozdro.
Tomek