Re: DDR2: Latency vs. predkosc - co ma wieksze znaczenie dla Core 2 Duo E6600

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 13:16:16 MET DST

> Zwróć uwagę, jakie minimalne napięcia wymagane są przez moduły DDR2, które
> chcesz kupić i czy Twoja płyta jest w stanie chociaż takie napięcia podać.

Przeszukałem instrukcję do płyty wzdłuż i wszerz i nie znalazłem
informacji na temat tego jakie napięcia dla RAMu może podać moja
płyta. Jak to sprawdzić?

> Pod tym względem bodajże na pewno Geil Ultra ma w specyfikacjie minimalne
> napięcie 1,8V, więc te powinny pasować.

Przymierzam się do Geili DDR2 2X1GB 800MHz CL4 i one wymagają
napięć 1,8 - 2,3 V (wg. www.komputronik.pl). Czy mój Asus P5B Deluxe
sobie z tym poradzi (chodzi mi o tę górną wartość - 2,3V)?

Pozdro - micz