Re: DDR2: Latency vs. predkosc - co ma wieksze znaczenie dla Core 2 Duo E6600

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 14:08:36 MET DST

Kurfa cieszy mnie, że ktoś oprócz mnie ma jeszcze takie mniemanie o
tej Srirmie, jaką jest Srompusronik. Z mojego doświadczenia wynika,
że najlepiej kupować sprzęt w średnich firmach, zatrudniających
kilku pracowników. Mamy w takim przypadku względną pewność
sensownego balansu między profesjonalizmem obsługi, przystępnością
cen, czasami realizacji itd, itp. W małych jednoosobowych firemkach z
kolei jakoś zawsze mam wrażenie, że właściciel stara się
oszczędzić choćby 3 zł na każdym podzespole :) (ale może po
prostu ja ciągle trafiam na takich). A Srompusronik - Srirma duża i
prężna ma w dupie klienta, bo za chwile przyjdzie następny i zamówi
kurfa myszkę, sryszkę, albo coś innego co akurat leży na półce i
nie będzie marudził i pytał o tak głupie rzeczy jak TERMIN
REALIZACJI ZAMÓWIENIA.

Je*ać ich w ich ciasne odbyty :))) (sory)

Pozdro i dzięki za doradztwo.
W międzyczasie znalazłem w mojej instrukcji rozdział dotyczący
BIOSU i tam jest o ustawieniach voltage'u dla RAMu. Wynika z tego, że
na mojej płycie można ustawić te wartości w przedziale od 1.80V do
2.45V (w skokach 0.05V ). Więc już chyba mam odpowiedź :))

Dzięki i pozdro.