Re: odzyskanie danych

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 09:52:55 MET DST

Użytkownik "Darek" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości
news:ed18ub$845$1@atlantis.news.tpi.pl...
> otworzylem go w normalny biurze, ryzyko ze sie za brudzi - trudno ...
> klient nie chce wyrzucic kilka tysiecy na odzyskanie danych.
> mam nadzieje, ze mu nie zaszkodzilem. Czy odkrecenie talrzy jest
> skomplikowane ? widze tam jedną sróbke ? jak je zlapac przy przenoszeniu ?

Dobrze, że nie leczysz ludzi.
Jesteś za szybki. Uczyć się trzeba było na swoim dysku. Albo w szkole.
Trudno. Ten klient nie poleci Cię swoim znajomym...

Feromon

PS. Dowcip

Na polowaniu zdarzył się wypadek - postrzelono myśliwego.
Wezwany lekarz powiedział:
- Taaaak, rana postrzałowa była raczej niegrożna,
ale się pośpieszyliście z patroszeniem.....