Re: odzyskanie danych

Autor: - <dos4fl_at_gazeta.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 13:45:10 MET DST

> Podejrzewam coss z elektorniką. Czy jak odkręce talerze i przeloze do
> drugiego dysku to jest szanse, ze przeczyta te dane ?

jak go otworzysz...
jak nie wpadna rozne smieci do srodka...

takie numery z otwieraniem dyskow w domu udawaly sie na starych seagate
ponizej 500MiB ;)
jeden dysk tak potraktowany dzialal ok przez 2 miesiace -pozniej nie wiem,
bo poszedl w swiat za uscisk dloni, drugi zlapal bady, po niskim formacie
niby bylo ok przez kilka dni, ale pozniej mnozyly sie az do konca i... kupa