Przegrzna karta graficzna

Autor: legus <legus_at_polbox.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 09:51:16 MET DST

Witam,
Karta MSI NX 6600GT. Zdazylo sie, ze padl wentylatorek i karta sie
odrobine pregrazla (zgaduje). Wyswietlajac obraz na ekranie nie mam z
nia zadnych problemow (uzywam linuksa). Ale proba wejscia do biosu jest
porazka. Wyswietla prawie same krzaki, trudno cos zobaczyc.
Co najdziwniejsze, podczas "testu grafiki" (ilosc klatek/s) tez nie mam
z nia problemow (moze sie odrobine grzeje, ale to chyba dobrze. Nawet na
  konsoli po uruchomieniu systemu wszystko dziala OK. Stad moje pytanie,
co sie uszkodzilo lub co mozna sprawdzic, poprawic, naprawic, aby karta
zaczela dzialac poprawnie ?? Czy moze mam ja "spuscic" z 10 pietra :).
Karta sprawdzona w dwoch roznych kompach. W kazdym jest to samo.
Pozdrawiam legus