Re: Problem z obsług± DVD- RAM

Autor: Jan P. Cieciński <jan_at_ciecinski.eco.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 19:47:36 MET DST

Big Jack napisał(a):
> Mam nagrywarkę LiteOn SHM-165P6S. Chciałem wypróbować jej współpracę z
> płytkami DVD-RAM. No i okazuje się, że nie umiem z tego korzystać.
> My¶lałem, że korzysta się z tego prawie tak jak z dysku, czyli można
> kopiować, kasować, dogrywać pliki bez programu do wypalania płytek. No i
> konsternacja, bo nic mi z tego nie wychodzi. Przez Nero wszystko idzie
> ok, ale nie po to jest standard DVD-RAM żeby pakować się w dodatkowe
> oprogramowanie żeby zrobić sobie backup jaki¶ plików. Podpowiecie mi co
> robię nie tak i co powinienem zrobić? TIA

Witam!
Nie napisałe¶, jaki masz system operacyjny, oraz czy sformatowałe¶ płytkę.
Je¶li płytka jest sformatowana, (ja wybieram FAT32) to pod Windows XP
menedżerem plików można kopiować oraz kasować pliki i katalogi zupełnie
jak dyskietce. Inne systemy operacyjne wymagaj± sterowników i programów
(Drivers & Utils).

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl