Problem z obsług± DVD- RAM

Autor: Big Jack <aaaaa_at_bbbbb.zz>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 18:44:13 MET DST

Mam nagrywarkę LiteOn SHM-165P6S. Chciałem wypróbować jej współpracę z
płytkami DVD-RAM. No i okazuje się, że nie umiem z tego korzystać.
My¶lałem, że korzysta się z tego prawie tak jak z dysku, czyli można
kopiować, kasować, dogrywać pliki bez programu do wypalania płytek. No i
konsternacja, bo nic mi z tego nie wychodzi. Przez Nero wszystko idzie
ok, ale nie po to jest standard DVD-RAM żeby pakować się w dodatkowe
oprogramowanie żeby zrobić sobie backup jaki¶ plików. Podpowiecie mi co
robię nie tak i co powinienem zrobić? TIA

--
Big Jack
         //////