Re: core 2 duo (cena)

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 19:36:47 MET DST

"wiercipięta" <noppiks@wp.pl> wrote in message
news:ed4brt$mvs$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ze co ??? Nie ma to jak puszczenie famy dla ciemnej hołoty.
> Jedyne co AMD ewentualnie jako pierwsze dokonalo to wprowadzenie
> 64-bitowych CPU do domow (domów zaznaczam - bo technologia 64-bit w
> Itanium juz duzzzzzo wczesniej byla obecna)

Primo to piszac szarego uzytkownika mialem na mysli "do domow" jak Ty to
okresliles.
Oswiec mnie jaki to proce intela na rynek "domowy" mial dwa rdzenie przed X2
?
Dwa rdzenie, nie HT.

> A kto to wie czy sie staral. Z jego potega nie musial raczej na leb/szyje
> kombinowac co by tu zrobic zeby przezyc w przeciwienstwie do konkurenta.
> Swoja kase zarobili a teraz zarobia jeszcze wiecej.

Mial gorszy wydajnosciowo procesor, a jesli wezmiemy pod uwage przelicznik
wydajnosc/cena i zapotrzebowanie na prad/temp
to amd mial _duzo_ lepszy procesor. To ze intel nie musial sie starac bo
mial i ma wiekszy udzial w rynku do inna sprawa.

Daniel