tuner tv - czym sie sugerowac?

Autor: marad <marad_at_poczta.onet.eu>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 18:43:00 MET DST

witam, przymierzam sie do kupna tunera tv.

najbardziej mi bedzie zalezalo na tym, abym dzieki niemu mogl szybko i
sprawnie, zrzucic film z kaset VHS (czasem bezposrednio z kamery analogowej)
na kompa, i potem na plytke DVD. Oczywiscie czasem posluzy mi do nagrania
jakiegos filmu z tv, no i posluchania radyjka:)

czy moglibyscie cos polecic? Kazda porada i opinia mile widziana!

czy warto kupowac tuner do 200 zl?

Pozdrawiam, Adrian.