Re: Notebook Lifetec LT9303 - brak g³osu z wewn. g³o¶ników

Autor: Fin <fingolfin_at_o2.usunto.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 16:41:03 MET DST

"-" <dos4fl@gazeta.pl> wrote in message news:ed3voc$mdl$1@inews.gazeta.pl...

> Moze w BIOSie sie jakies utawienia powalily, i dziala np tylko MIDI? W
> sluchawkach jest dzwiek?

Nie ma niestety, sprawdzalem wczoraj... W BIOSie nie ma ustawien dot. dzwieku.

> Powinien byc klawisz z glosniczniem - i wtedy Fn+to cos i jest "pik". Sprawdz to
> tez.

Jedyny z ikona glosnika dzialo programowo jako mute w Win.

> A tak ogolnie to jak ten Medion sie sprawoje, bo ciekaw jestem szczerej opinii?
> (bo to w koncu tanie jak ziemniaki i moze warto sobie sprawic)

To jest stary niemiecki model, PII/300, wiec nie wiem jak sie ma do
dzisiejszych... Matryca jeszcze calkiem ladnie swieci, wszystko niby dziala
(pomijam sprawe glosnikow :), odlamane oslony zawiasow gornej klapy (widzialem to
w wielu starych notebookach). Jak pisalem, sa problemy z driverami do starych
modeli... Nic poza tym nie moge powiedziec, bo to nie moj sprzet...

Dzieki za odpowiedz,
Fin