Re: Notebook Lifetec LT9303 - brak głosu z wewn. głośników

Autor: - <dos4fl_at_gazeta.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 14:17:57 MET DST

> Czy jest moze jakas magiczna kombinacja klawiszy, ktora odlacza glosniki
> (poza standardowym podglaszaniem/przyciszaniem, mute)? Byc moze przez
> przypadek cos nacisnalem...

Moze w BIOSie sie jakies utawienia powalily, i dziala np tylko MIDI? W
sluchawkach jest dzwiek?
Powinien byc klawisz z glosniczniem - i wtedy Fn+to cos i jest "pik".
Sprawdz to tez.

W jakims starczym laptopie mialem po prostu cos zwalonego i w sluchawkach
dzialalo, a z glosniczkow nie... W drugim przypadku, w cudowny sposob,
wypiela sie wtyczka...

> Ten notebook jest sprzedawany przez Mediona - moze w podobnych modelach
> cos takiego jest. Support Mediona jest wyjatkowo kiepski a i sterowniki
> ciezko
> znalezc :)
A tak ogolnie to jak ten Medion sie sprawoje, bo ciekaw jestem szczerej
opinii? (bo to w koncu tanie jak ziemniaki i moze warto sobie sprawic)