[NTG i OT] jaki system do Pentium II

Autor: - <dos4fl_at_gazeta.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 14:14:03 MET DST

> No to nie lepiej już postawić tam Linuksa? ;P Może nie tyle burza, ale
> wiem, że pozostawienie podłączonego do sieci Windowsa bez "opieki", może
> już po godzinie skończyć się inwazją najrozmaitszych śmieci. :) Widocznie
> wszystko zależy od szczęścia, ale ja mam AV i już parę razy raportował o
> próbach ataku wirusowego, więc gdybym go nie miał, to pewnie mógłbym nawet
> nie wiedzieć, że coś złapałem. ;) Wolę poświęcić te kilkanaście MB pamięci
> i mieć większą pewność. ;)

Widac Bill zrobil dobrze SP2, bo dobrze blokuje ;) a jak nie kradne nic z
P2P, nie otwieram zalacznikow od obcych, i nie wchodze na Astalaviste,
strony www z pornografia (o kurcze, alez ja jestem uczciwy i kulturalny;))
to nic nie grozi :)

A te ataki to skad byly?

(ta, zaraz ktos nieuczciwy odczyta moje IP i bede mial jaja;))