Re: jaki system do Pentium II

Autor: - <dos4fl_at_gazeta.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 09:37:42 MET DST

> Bez przesady? W tej chwili poza systemem mam włączonego Firefoxa,
> Thunderbirda, Winampa, w tle NOD i Miranda IM. Zużycie zasobów wynosi
> 317MB!!!

bez przesady, bo pisales o wlaczeniu okienka

chodzi o konfiguracje systemu i odpowiedni dobor softu. antywirus zurzywa
mase. ja na tym PII450 nie mam antywirusa, i od czasu ukazania sie SP2 co
jakis czas skanuje dysk i o dziwo nic. nawet najmniejszego konia... wiec mi
chyba antywirusy nie sa potrzebne do szczescia. pewnie bedzie burza o to ;)
ale caly watek to NTG i starczy juz :)