Re: jaki system do Pentium II

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 19:11:41 MET DST

- napisał(a):

> bez przesady

Bez przesady? W tej chwili poza systemem mam włączonego Firefoxa,
Thunderbirda, Winampa, w tle NOD i Miranda IM. Zużycie zasobów wynosi
317MB!!! Kiedy nie ma uruchomionych żadnych programów, no może antywirus
w tle zajęte jest jakieś 190-200 MB, ale wartość ta znacząco skacze do
góry po uruchomieniu np. przeglądarki czy mailera. A przecież niekiedy
trzeba mieć więcej programów otwartych jednocześnie...
Więc nie mówi mi, że 128 MB wystarczą do wygodnej pracy. :)
Co więcej, przed chwilą pracowałem na komputerze siostry, która ma
właśnie tyle RAMu, pracować się da, ale nie mówiłbym o wygodzie. :) Dla
mnie nieustanne mielenie dyskiem to nie wygoda. :) Pamiętam jak mój
system pracował w czasach, kiedy miałem w komputerze tylko 256 MB.

> *wiec to jedynie chodzi o osobiste odczucia predkosci*

A tutaj się zgadzam. :) Mi też się kiedyś wydawało, że nieustanne
rzeźbienie dysku to wygoda. Wydawało mi się, że tak ma być, bo nie
zdawałem sobie do końca sprawy, że program uruchamia się tak długo przez
swapa - myślałem, że on zwyczajnie obie pobiera wszystkie niezbędne dane
z hdd. :P

# /George Orwell - Rok 1984/