Re: Nowy Notebook, co zainstalowac ? ...

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 13:25:39 MET DST

Dnia 28.08.2006 misiek1928 <misiek_1928.WYTNIJ.TO@o2.pl> napisał/a:

> Trudno powiedzieć... sprawa wygląda tak, że na klawiaturze Lenovo jest
> przycisk "lenovo Care" który w systemie służy do przywołania
> oprogramowania z grupy Lenovo Care (do ściągnięcia ze strony Lenovo za
> free, w jego skład wchodzą narzędzi bezpieczeństwa, przywracania systemu
> itp.). Przycisk ten służy także do włączania mini systemu pozwalającego
> na przywracanie systemu, backup, itp. ale w trakcie bootowania (zaraz po
> zgłoszeniu się BIOS'a trzeba wcisnąć ten przycisk i zamiast Windozy czy
> Pingwina startuje SystemRecovery).

no to mam go już :DDDD /dev/sda jest czysty (brak partycji, free space 80GB)
klawisz lenovo care nie działa wogóle ;)
sprawdziłem matryce, ale nie zauważyłem narazie jakiś bad/hot pixli :)
lece memtest86 z knoppixa, ale się kończy i nie znalazł problemów.
boot z knoppixa był ładny znalazł wszystko (bt, wifi, ekran itp) więc
/proc/config.gz będzie ładnym wyjściem do własnego kernela.
nie wiem jeszcze jak i czy da się czytnik biometryczny odpalić.

Więc nie musze dzwonić do lenovo w sprawie usuwania tej partycji bo partycji
nie ma a komp startuje. Jeśli ktoś chce odzyskać 10GB kosztem braku jej
funkcjonalności to imo można to spokojnie zrobić.

Mam więc dziś sporo miłej roboty z zapoznaniem się z tym nabytkiem :)

***         http://jeep.comm.pl         ***
*** rtg  project  http://gg.overwap.net ***