Re: Podłączenie słuchawek Skype do komputera

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 09:45:45 MET DST

Dnia Tue, 29 Aug 2006 09:09:06 +0200, cOOba napisał(a):

> Mam ja sobie w komputerze kartę Aureal Vortex 2 (8830 o ile dobrze kojarzę).
> Wczoraj zakupiłem sobie s swej naiwności :D:D słuchawki z mikrofonem 'for
> Skype'. Tyle tylko, że od wczoraj (a wynika to zapewne z braku wiedzy z
> mojej strony, mimo, iż, jak sądziłem - 'podłączenie jest banalne') nie udało
> mi się spowodować zadziałania tychże słuchawek. Dodam jeszcze, bo może ma to
> znaczenie, że (o ile się da) chciałbym móc na raz mieć podłączone i głośniki
> komputerowe i wspomniane słuchawki. Oglądając tak sobie tę kartę 'od tyłu'
> zauważyłem na niej 4 wejścia

Skoro masz 4 wyjścia to zapewne twoja karta to Vortex2 SuperQuad Digital
PCI. Zajrzyj sobie do instrukcji i do okna sterowników na początek,
zastanów się nad opcjami. Jeśli nie chcesz tego robić, kup w sklepie
rozgałęźnik do minijacków stereo i rozgałęź to wyjście do którego masz
wpięte głośniki. Zastanów się też nad wykorzystaniem do głośników wyjścia
cyfrowego.

--
Jacek