Prosba o porade w sprawie monitora - c.d.

Autor: 271252 <271252_at_aster.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 23:39:05 MET DST

Prosilem niedawno o pomoc w wyborze monitora LCD. Wtedy pisalem, ze
chcialbym monitor 17''. Zdecydowalem sie jednak na 19'', bo rzeczywiscie
rozdzielczosc 1280x1024 na 17'' nie wyglada najlepiej. Co prawda mam miejsca
rzeczywiscie nie za wiele, ale jako ze LCD nie ma wystajacej tylnej czesci,
a poza tym ma ciensza ramke wokol ekranu, to doszedlem do wniosku, ze sie
zmiesci. Przy okazji nie napisalem chyba poprzednio, ze i filmow na
komputerze tez nie unikam. Co do typu, to jeszcze nic sie na 100% nie
zadecydowalo, ale sklaniam sie do NEC MULTISYNC LCD1970NX. Tak by wynikalo z
roznych opinii ktore poznalem. Nie mam jeszcze tylko kandydatki na karte
graficzna, ktora tez chcialbym zmienic na jakas cyfrowa (tzn. z DVI), i tu w
dalszym ciagu ewentualne sugestie mile widziane :-)

Pozdrawiam

271252