Re: Radeon X1300Pro czy GForce 6600LE

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 23:50:54 MET DST

Nathan ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Owszem. Cos o AGP przebąkiwał, ale powodu nie podał. Można snuć domysły
> natury sprzętowej, dostępnościowej i finansowej. Więc mój post nie jest
> taki calkiem do kitu ;)

Hehe - jaja se robie! :) A te karty Galaxy jak pisalem to faktycznie
najlepszy z ekonomicznych zakupow (zwlaszcza ta 7300GT) w stosunku do
wydajnosci. Nie wiadomo wlasnie czym zobligowany jest wybor tylko tych 2
podanych przez Maximala kart. Gdyby chodzilo o swobodny dobor to te
podane przez Ciebie bylyby trafem w dziesiatke! ;)

OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!