Re: dysk sata - dysk ata - kopiowanie partycji ghost

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 23:42:14 MET DST

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousunto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ecvluu$nnd$1@inews.gazeta.pl...
> wybrałem dysk: WD Caviar SE-16 250 GB 16MB cache SATA-II
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=19939 308zł
>
> mam jednak wątpliwości odnośnie przeniesienia
> już istniejących partycji i systemu
> w trakcie instalacji windows xp trzeba włożyć dyskietkę z driverem sata
> a ja chcę bez ponownej instalacji przenieść wszystko
> czy będą jakieś problemy? czy będzie w pełni wykorzystany interfejs sata?
>
> moja płyta główna
> GA-7VT600-P, VIA KT600 chipset
> http://tw2005.giga-byte.com/MotherBoard/Products/Products_Spec_GA-7VT600-P.htm

NTG!

Najpierw zainstaluj sterowniki SATA w systemie, a dopiero potem przenoś
partycje na nowy dysk. Jedyne problemy jakie wówczas widzę mogą być z
nieprawidłową ścieżką do systemu w pliku Boot.ini. Najlepiej stworzyć kilka
wpisów z różnymi ścieżkami i kolejno je wypróbowywać po przenosinach.

Nie zapomnij też o włączeniu obsługi 48-bitowego LBA.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/