Re: AGP uwalone - Gigabyte K8NSC

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 20:06:19 MET DST

KonradK napisa?(a):
> Problem ustapil na 24h po przestawieniu w BIOSie z 8x na 4x. Jednak od
> wczorak znowu to samo, ale jak sie okazuje nie zawsze i nie tak szybko,
> czasami po kilkunastu minutach. Kiedys ta plyta chodzila z x700
> sprawnie przez okres okolo 8 miesiecy. Problem wystapil nagle kilka dni
> temu.

Przestaw jeszcze na AGP 2x jes'li jest taka moz.liwos'c':-)

> Probowalem przeanalizowac sprawe jeszcze raz i mam nastepujace wnioski:
>
> 1) Uraz mechaniczny. Uklady eletroniczne maja raczej w zwyczaju psuc
> sie kompletnie albo w ogole, a nie pracowac polowicznie jak to ma
> miejsce u mnie.

Twoje mys'lenie jest s?uszne, ale praktyka mówi co innego.Widzia?em juz.
cze;s'ciowe uszkodzenia p?yt g?ównych przy sprawnych pamie;ciach,
grafice.Widzia?em wiele i juz. w nic nie wierze;;-) Wszystko musze;
sprawdzic':-)

Jesli juz to raczej:
> 2) Przegrzewanie sie jakiegos ukladu. Temperatura plyty glownej bardzo
> dobra, 24 30 stopni, a na mostku polnocnym mam dodatkowy calkiemj
> niezly wiatrak. Wiec teoretycznie odpada.

Podotykaj tego re;cami i palcyma:-)

Tomaszek