Re: AGP uwalone - Gigabyte K8NSC

Autor: KonradK <konradpc_at__NO_F**ING_SPAM_aol.com>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 13:23:52 MET DST

Tomaszek wrote:

> KonradK napisa?(a):
> Pomogla na chwile zmiana AGP
>
> To znaczy czy po przestawieniu AGP z 8x na 4x i zapisaniu zmian w
> biosie problem uste;puje czy nie?
>
> Tomaszek

Problem ustapil na 24h po przestawieniu w BIOSie z 8x na 4x. Jednak od
wczorak znowu to samo, ale jak sie okazuje nie zawsze i nie tak szybko,
czasami po kilkunastu minutach. Kiedys ta plyta chodzila z x700
sprawnie przez okres okolo 8 miesiecy. Problem wystapil nagle kilka dni
temu.

Probowalem przeanalizowac sprawe jeszcze raz i mam nastepujace wnioski:

1) Uraz mechaniczny. Uklady eletroniczne maja raczej w zwyczaju psuc
sie kompletnie albo w ogole, a nie pracowac polowicznie jak to ma
miejsce u mnie. Jesli juz to raczej:
2) Przegrzewanie sie jakiegos ukladu. Temperatura plyty glownej bardzo
dobra, 24 30 stopni, a na mostku polnocnym mam dodatkowy calkiemj
niezly wiatrak. Wiec teoretycznie odpada.
3) Zwarcie w porcie AGP? A moze jakies 'cos' sie dostalo do srodka?
Wymienialem grafiki juz tyle razy, ze watpie w to, powinno sie
teoretycznie wyczyscic.

Dziekuje za podpowiedzi wszystkim i czekam na dalsze :-)

Pozdrawiam serdecznie,
Konrad

--
regards,