Re: jaki system do Pentium II

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 18:58:42 MET DST

Nex@pl napisał(a):

> Linux, świetnie się nadaja dla tych, którzy MAJĄ jakieś POJĘCIE o nim...

Albo czas... Bez przesady, to już nie są te czasy, kiedy wszystko robiło
się pod konsolą, a środowisko graficzne służyło właściwie tylko do
uruchamiania tego, co tego środowiska wymagało. Trzeba poznać podstawy,
strukturę katalogów, prawa użytkowników itp., ale to nie jest już system
tylko i wyłącznie dla komputerowych guru!

> denerwują mnie takie rady - zainstaluj sobie linuksa i bedziesz w
> raju... Najpierw trzeba się nauczyć tego systemu, komend, itd.

Są już od jakiegoś czasu dystrybucje przeznaczone pod desktopy, dla
zwykłego użytkownika, jak chociażby rozmaite mutacje Ubuntu, więc nie
wiem w czym rzecz - spokojnie podstawy konfigurujesz pod GUI.
Ja eksperymentuje od jakiegoś czasu z Damn Small i tam faktycznie jest
gorzej - dużo konfiguracji za pomocą grzebania w plikach, ale sprzęt
znajduje sam bez problemu, jedyne kłopoty jakie miałem, wynikały z tego,
że jakimś cudem nie przegrała się część sterowników na dysk.

# /George Orwell - Rok 1984/