Re: jaki system do Pentium II

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 20:57:36 MET DST

Dnia 28.08.2006 Nex@pl <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał/a:

> Linux, świetnie się nadaja dla tych, którzy MAJĄ jakieś POJĘCIE o nim...
> denerwują mnie takie rady - zainstaluj sobie linuksa i bedziesz w
> raju...

Większośc użytkowników windowsa też nie ma pojęcia o sprzęcie i o
komputerach wogóle, pracują na tym co mają przez kogoś zaistalowane
wg poleceń/klikania/tapania też takich które im ktoś pokazał,
dla nich czy to windows czy linux to imo wszystko jedno.

> Najpierw trzeba się nauczyć tego systemu, komend, itd. A potem
> słyszę "Ej, ten linuks to kicz, nic nie chodzi, albo nie widzi mi karty
> dźwiękowej...". Nie ma sensu polecać linuxa małozaawansowanym
> użytkownikom, którzy chcą excela i pasjansa...

Ale to ktoś się zabrał za instalacje, która jest faktycznie
trudniejsza, ale obsługa?

Dobra, za dużo acvocacy :)

***         http://jeep.comm.pl         ***
*** rtg  project  http://gg.overwap.net ***