Re: jaki system do Pentium II

Autor: <Nex_at_pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 14:37:36 MET DST

Atlantis napisał(a):
> Heh... 256 MB RAMu ledwie wystarczy na system w przypadku XP -
> uruchomienie jakiegokolwiek większego programu (Firefox, Thunderbird,
> nagrywanie w Nero) powodowało nieustanne odwołania do swapa, mielenie
> dyskiem i zamulenie kompa... Tak było do czasu, aż dołożyłem dodatkowe
> 512 MB RAMu, teraz wszystko śmiga. ;)
> Jeśli nie ma takiej możliwości - robi się w drugą stronę, wymienia
> oprogramowanie na takie, które zużywa mniej zasobów. Linux świetnie się
> do tego nadaje, w mnogości rozmaitych programów, systemów okienkowych
> [...]
Linux, świetnie się nadaja dla tych, którzy MAJĄ jakieś POJĘCIE o nim...
denerwują mnie takie rady - zainstaluj sobie linuksa i bedziesz w
raju... Najpierw trzeba się nauczyć tego systemu, komend, itd. A potem
słyszę "Ej, ten linuks to kicz, nic nie chodzi, albo nie widzi mi karty
dźwiękowej...". Nie ma sensu polecać linuxa małozaawansowanym
użytkownikom, którzy chcą excela i pasjansa...