myszka a4 tech a raczej chyba jej sterownik i zamet w systemie

Autor: J_o_J_o <jojo_at_gazeta.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 14:59:35 MET DST

Witam, miałem ostatnio mały rozgardiasz w systemie, explorer sam zmieniał
lokalizacje, firefox przeskakiwał po stronach jak szalony,system sie
przywieszał, wszystko sie skonczyło jak odpiąłem myszke, czy ktoś ma
koncepcje co sie mogło tak na prawde stać bo tę myszkę miałem już ze 2 lata
i nic wczesniej sie nie działo, była podpieta pod usb.

Pozdrawiam
s.