Re: myszka a4 tech a raczej chyba jej sterownik i zamet w systemie

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 22:20:05 MET DST

J_o_J_o napisał(a):
> Witam, miałem ostatnio mały rozgardiasz w systemie, explorer sam
> zmieniał lokalizacje, firefox przeskakiwał po stronach jak
> szalony,system sie przywieszał, wszystko sie skonczyło jak odpiąłem
> myszke, czy ktoś ma koncepcje co sie mogło tak na prawde stać bo tę
> myszkę miałem już ze 2 lata i nic wczesniej sie nie działo, była
> podpieta pod usb.
>
> Pozdrawiam
> s.

Jakieś dwa lata temu przydarzyło mi się to samo, mimo wcześniejszej
normalnej pracy myszy (także a4tech). Poruszanie myszą powodowało
poruszanie kursorem na oślep i klikanie gdzie popadnie. W efekcie działo
się właśnie to, co u Ciebie - wszystko zdawało się "głupieć" ;) U mnie
pomogło całkowite usunięcie sterowników i zdanie się na systemowe
(przestało działać drugie kółko, ale nie było problemów).

I jeszcze krótka informacja - myszki a4tech (te starsze) miały duży
problem po wprowadzeniu sp2. System często nie wstawał lub działy się
inne dziwne rzeczy. Pomagało podłączenie myszy do ps2 za pomocą
dołączonej przejściówki (a jak Ci się zgubiła, możesz dokupić i to
bardzo tanio) oraz ściągnięcie nowych sterowników. Generalnie jednak -
sterowniki do a4tech nie są zbyt dopracowane (lub przynajmniej nie były,
nie wiem jak jest teraz, bo już nie używam tej firmy).

Podsumowując - podłącz mysz do ps2, ściągnij nowe sterowniki, a jak nie
pomoże, usuń je całkowicie.

--
  _     _
   \_|_/  Pozdrawiam