Re: instalacja sterowników SIS 7012

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 13:37:33 MET DST

<ala_roza@hotmail.com> napisała:

> mam karte dźwiekową SIS 7012 Audio Device.

W postaci karty wtykanej czy wbudowanej w płytę?

> nie mam sterowników do tej karty dlatego sciagam je
> z głównej strony SIS'a

"SiS does not guarantee the proper functionality of these drivers".
Jeśli masz ją zintegrowaną z płytą to poszukaj sterowników na stronie
producenta płyty, a jeśli jest to osobna karta, to spróbuj odszukać jej nazwę
handlową (np. poprzez FCC-ID) i też szukaj na stronie producenta.

JoteR