instalacja sterowników SIS 7012

Autor: <ala_roza_at_hotmail.com>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 13:22:44 MET DST

mam karte dźwiekową SIS 7012 Audio Device. nie mam sterowników do
tej karty dlatego sciagam je z głównej strony SIS'a, rozpakowuje je,
naciskam Setup, zaczyna sie instalacja i wtedy wyswietla sie błąd
UpdateDriverForPlugAndPlayDevi­ces, a potem "Fail to install audio
driver for windows XP. Setup will exit." Probowałam sciagac sterowniki
z innych stron ale zawsze instalacja konczy sie tak samo. Co ja mam
zrobic i jak zainstalowac te sterowniki?