Re: Tuner TV USB, kupuję, testuję, opowiadam - WinFast PalmTopTV

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 10:19:34 MET DST

Dnia Mon, 28 Aug 2006 10:03:59 +0200, Leszek K tak nawijal:

> Myślałem, że może coś w czasach Ati 128 bo tych nie znam. AiW na R8500 z
> wejściem na Theater (ten bez numerka), a tym bardziej późniejsze na T200
> czy też jeszcze nowsze na T550 zdecydowanie sprzętowo obrabiają mpg.

Ale my mowimy o kompresorze, nie dekompresorze.
A odnosnie numerkow "R", to np. takie 9k jest 'nieco' slabsze
od tego, ktore wspominasz. To taka wersja 'lite'.
Wiec niekoniecznie wzrost numerka oznacza lepiej.

Zas ati128 mialo nieoficjalnie bardzo prosty uploadowalny
enkoder mpeg1 bez predykcji i jakies koszmarnie niskie
bitraty, ktore czynily calosc zupelnie bezuzyteczna do
zastosowan, o ktorych pisano w instrukcji.
Bylo natomiast zastosowanie, do ktorego nadawalo sie toto
doskonale: nagrywanie sprzataczek w pokoju przez kamerke :)

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...