Re: Tuner TV USB, kupuję, testuję, opowiadam - WinFast PalmTopTV

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 11:22:12 MET DST

Dnia Mon, 28 Aug 2006 10:19:34 +0200, Franciszek Sosnowski napisał(a):

> Dnia Mon, 28 Aug 2006 10:03:59 +0200, Leszek K tak nawijal:

> Ale my mowimy o kompresorze, nie dekompresorze.

Jak najbardziej wszystkie układy Theater posiadały solidny kompresor mpg.
Dekompresor jest zaszyty GPU (w serii x1xxx już chyba z niego
zrezygnowano).
> A odnosnie numerkow "R", to np. takie 9k jest 'nieco' slabsze
> od tego, ktore wspominasz. To taka wersja 'lite'.
> Wiec niekoniecznie wzrost numerka oznacza lepiej.

Oczywiści, że 9000 było słabsze od 8500, ale mówimy AiW a tu za kompresję
odpowiada nie GPU tylko Theater.

> Zas ati128 mialo nieoficjalnie bardzo prosty uploadowalny
> enkoder mpeg1 bez predykcji i jakies koszmarnie niskie
> bitraty, ktore czynily calosc zupelnie bezuzyteczna do
> zastosowan, o ktorych pisano w instrukcji.
> Bylo natomiast zastosowanie, do ktorego nadawalo sie toto
> doskonale: nagrywanie sprzataczek w pokoju przez kamerke :)

AiW na 128 nie posiadałem więc się nie wypowiadam, ale to były zdecydowanie
inne czasy.