Re: tani notebook, moze ACER ?

Autor: St. <_at_o2(usunto).pl>
Data: Sun 27 Aug 2006 - 23:42:05 MET DST

Acery szczerze odradzam. Mialem bezposrednia stycznosc (jako chwilowy
uzytkownik) z 3 egzemplarzami. porażka. (badpixele, zwisy - jakis problem
albo z chipsetem / k graficzna, oraz restarty na baterii - gdy ta byla
blisko wyladowania).

Z doswiadczenia kolegi - grzeje sie baaardzo, oraz glosno wiatraczki
szumia.

Polecam (i uzywam, wiec moge z doswiadczenia powiedziec)
HP - (chodzi mi o aktualnie dostepne modele w Polsce) za solidna,
rewelacyjna obudowe i bardzo cicha prace. Wylalo mi sie nawet troche piwa
na klawiature i wszystko dziala bez najmniejszych problemow. (Minus to wg
mnie troche slaba matryca)
Toshiba - (starszy model) Nigny mnie nie zawiodla. Ciezka i rowniez slaba
matryca.

Nowsze toshiby lubia troszke pohalasowac - jak sie wlaczy wiatraczek to
dosc szumi

Pozdrawiam