Re: Grafika na PCI-E

Autor: Nautes <send.to_nautes_gues_what_interia_dot_pl__at_no.spam>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 00:28:55 MET DST

doombek w <news:ecqj5f$5np$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> ?? nie wiem oco wam chodzi

O to, że gdy ktoś przegląda wątek, to po prostu olewa twoje odpowiedzi, bo
się nie chce wgłębiać w to, co jest odpowiedzią a to co jest cytowane...
Niektórzy wychodzą z założenia, że jeśli któś nie potrafi odpowiednio
poprośić o pomoc/wyrazić opinię, to nie warto sobie nim głowy zaprzątać. Ja
staram się takiego rozumowania unikać, ale nie mi zawsze się to udaje.
Czytanie twoich postów wymaga większego, niczym nie uzasadnionego wysiłku.

Nie zaczynaj nowej linii od znaku większości... Tzn. >

Pozdr.

--
Tutte le strade conducono taberna