Re: Jakie DVD LG vs NEC

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 12:46:10 MET DST

PaRaGaS napisał(a):

> Nie polecam niczego, czego sam bym nie kupił (chociaż NECa też bym nie
> kupił, no ale skoro tylko takie marki autor wątku rozważa...).

Ze względu na słabą korekcję błędów? Mnie taki argument nie rusza, bo
nigdy nie używałem napędu jako czytnika, no może przez chwilę po zakupie
pierwszej nagrywarki, ale zaraz potem dokupiłem osobny czytnik LG. Do
tej pory uważam, ze najlepszym wyjściem jest tandem: dobra nagrywarka +
dobry czytnik. :)

# /George Orwell - Rok 1984/