Re: Jakie DVD LG vs NEC

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 13:52:35 MET DST

Atlantis napisał(a):

> Ze względu na słabą korekcję błędów? Mnie taki argument nie rusza, bo
> nigdy nie używałem napędu jako czytnika, no może przez chwilę po zakupie
> pierwszej nagrywarki, ale zaraz potem dokupiłem osobny czytnik LG. Do
> tej pory uważam, ze najlepszym wyjściem jest tandem: dobra nagrywarka +
> dobry czytnik. :)

A widzisz, dla mnie korekcja błędów jest ważna przy ripowaniu audio.
Dodatkowo, sprzęt LG rzadko radzi sobie z Cactusem i innymi formami
zabezpieczeń audio.

Krótko mówiąc, żeby bezbłędnie zgrać moją pierwszą płytę zabezpieczoną
Cactusem wymieniłem DVDROM LG na 5-letni CDRW Plextora :>
Działa tak, że aż miło. Tylko przy niższych prędkościach odczytu
(0,1x-4x) robi się dość głośny.

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS