Re: Jakie DVD LG vs NEC

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 11:59:40 MET DST

Slaw napisał(a):

> Z tej dwójki to LG. NEC którego ostatnio miałem w rękach miał strasznie
> słabą korekcję błędów i nic tu nie dała jego zdolność do sprawdzania PIF
> i PIE. A sam mam LG (4167 co prawda) i nie mam powodów do narzekań. I
> nie jest to mój pierwszy LG.

Dlatego zaproponowałem BenQ.
Nie polecam niczego, czego sam bym nie kupił (chociaż NECa też bym nie
kupił, no ale skoro tylko takie marki autor wątku rozważa...).
Sam mam napęd LG (już chyba trzeci z kolei), nie narzekam, ale chcę
czegoś lepszego :)

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS