Re: Czy warto w Media Markt?

Autor: Patryk Antczak <patcom_at_eranet.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 23:15:22 MET DST

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:duddwy6t60z4.4rukcnv314jn.dlg@40tude.net...

> Dostał oczywiście paragon

> Oczywiście, masz rację, ale jest coś takiego jak warunki_gwarancji opisane
> w dokumencie gwarancyjnym

To może wejść na stronę www.acer.pl i poczytać warunki gwarancji - acer od
dość dawna nie dodaje już drukowanych książeczek z warunkami GW., a nawet
jak dodawał to i tak były lekko nieaktualne(podawali namiary na 2 serwisy, a
autoryzację miał 1)

> Klient ma prawo się nie znać na niczym. Wiedzą dysponuje, przynajmniej w
> teorii, sprzedawca

Więc jeśli sprzedawca nie jest w stanie odpowiedzieć na postawione pytania
to idzie sie do innego sklepu, a nie narzeka na Grupach. (tak wiem że to nie
Ty :))

> Nie znał się. Ufał, że kupuje produkt w pełni sprawny

Ale z półki- tu nawet nie sprzedawca mógł założyć to hasełko - tylko jakiś
klient który wczesniej macał dany towar. Po prostu przy zakupie notków we
wszelkoego rodzaju Halach bylbym dużo ostrożniejszy niż w małym sklepie,
gdzie sprzedawca ma oko na wystawiony towar.

> P.S. Nie wysyłaj mi kopii postów na priv!

przepraszam- poszło przypadkiem- nie to nacisnąłem w outlooku :(

Pozdrawiam
Patryk