Re: Nie działający mikrofon

Autor: Mr Adzio <horemheb_at_op.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 10:14:32 MET DST

wojtek napisał(a):
> Witam Serdecznie
>
> Ponawiam próbę i proszę jeszcze o inne rozwiązanie bo te co dostałem wczoraj
> nie dały rezultatu.:((
> Mam problem tego typu że kupilem sobie sluchaweczki z mikrofonem do
> pogadania sobie przez necik.
> Po podłączenie sluchawki działają a mikrofon nie :(
> Probowałem już wszystkich ustawień i dalej nic.
> Czy moze byc ustawione gdzies w biosie ze wejscie na mikrofon jest
> wyłączone, tylko takie cos przyszlo mi jeszcze do glowy.
> Sluchawki sa sprawdzone na innym kompie dzialaja bez zarzutu.
> Prosze o pomoc
> [...]

Jesli wszystkie ustawki sa ok (lacznie zaptaszkowajnym mikrofonem w
regulacji glosnosci, wlasciowsciach nagrywania) a mikrofon dziala na
innym kompie, to mozliwe, ze jest padniete gniazdo mikro w twoim
kompie. Latow to sprawdzic bez miernika. Wez inny, dzialajacy mikrofon,
jak nie masz, to wsadz wtyk sluchawek, i zobacz czy COKOLWIEK nagrywa.
Pozd.
Mr Adzio
www.media.prv.pl