Nie działający mikrofon

Autor: wojtek <siwy15_at_wp.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 10:02:14 MET DST

Witam Serdecznie

Ponawiam próbę i proszę jeszcze o inne rozwiązanie bo te co dostałem wczoraj
nie dały rezultatu.:((
Mam problem tego typu że kupilem sobie sluchaweczki z mikrofonem do
pogadania sobie przez necik.
Po podłączenie sluchawki działają a mikrofon nie :(
Probowałem już wszystkich ustawień i dalej nic.
Czy moze byc ustawione gdzies w biosie ze wejscie na mikrofon jest
wyłączone, tylko takie cos przyszlo mi jeszcze do glowy.
Sluchawki sa sprawdzone na innym kompie dzialaja bez zarzutu.
Prosze o pomoc
                                Wojtek