Re: Tunery TV na USB - czy to w ogóle ma sens?

Autor: VSS <news_at_vss.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 23:10:54 MET DST

Mariusz wrote:
> Z tego, co pamiętam z Podstaw Teletransmisji, dla USB2.0 to się miało
> właśnie przekładać na 60MB/s.

oszukali Cię :)

> Kupiłem dzisiaj tuner WinFast Palm Top TV
> Podsumowując, tuner USB WinFasta daje lepszy obraz niż tuner PCI
> Kworld'a sprzed kilku lat.

niewątpliwie jest taka możliwość. chipsety obecne przewyżaszja możliwościami
i szybkością te sprzed kilku lat.

>Pojawiają się pierwsze problemy z
> przechwytywaniem dźwięku za pomocą aplikacji zewnętrznych (a tuner
> nie posiada analogowego wyjścia audio), i to sztandarowych, takich
> jak Nero Vision.

procesor tego ustrojstwa nie wyrabia się, tak jak to pisałem w pierwszym
liście.
jak chcesz podłączyc do notebooka polecam:
http://www.allegro.pl/item121558612_tuner_avermedia_cardbus_pcmcia_plus_nowy_gwar_fak.html
cena oczywiście zabójcza na tej aukcji ale znajdziesz taniej.

testowany na kilku notebookach, zaczynałem od cel1g a skończyłem na p4/2,6g.
na każdym działa bardzo dobrze. grabi obraz bez strat jakości, koduje do
mpeg'a z maksymalnym bitrate 8Mb, do oglądania na dvd maksymalnie ustawiam
4Mb. wiele odtwarzaczy nie radzi sobie z większym strumieniem. obraz
zgrabiony z kasety video oglądany na tv był ładniejszy niż z taśmy. karta
nie robi żądnych problemów, działa bez zarzutu. jedynie problemem jest
pobieranie z złąca pcmcia 1 ampera przy 5v ale każdy nowy kom nie ma
problemu z taka wydajnością pradowa na złaczu.

--
VSS      http://vss.pl
http://allegro.vss.pl