Re: Dziwny problem z USB

Autor: Dygi <dygimail_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 20:25:41 MET DST

Dnia Thu, 24 Aug 2006 17:16:01 +0200, Adam Polak napisał(a):

> Ma ktos jakis pomysl? Przyznaje, ze jestem laikiem w sprawach sprzetu,
> wiec jezeli to jakas glupota, to przepraszam:)

Próbowałeś na kilku wejściach USB? Jak stary to pendrive (to pewnie bardzo
nietrafione pytanie)? Spróbuj użyć jakiegoś innego programu do kopiowania,
na przykład total commander. Kiedyś miałem taki przypadek, że Winda mi
bardzo wolno kopiowała między nośnikami, a sam program normalnie. Nie
znalazłem przyczyny.

Póki co ciężko mi coś więcej zasugerować. Sprawdźałeś pendrive na innym
kompie?

--
Pozdrawiam
Krzysztof Szynter aka Dygi